Inregistreaza-Te Acum

Login

Pierdut Parola

Pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link și va crea o nouă parolă prin e-mail.

Adăugați întrebare

Login

Inregistreaza-Te Acum

register content/ trebuie editat

Promoveaza-ti afacerea gratuit

promoveaza-ti afacerea
Întreprinderile pot folosi EcoAsk.ro ca si oportunitate de marketing. Prin implicarea cu utilizatorii acestui website de întrebări și răspunsuri, acestea pot stimula traficul și se pot stabili ca lideri ai industriei.

Conținutul este crucial pentru marketing digital.

Întreprinderile încearcă să genereze mai multe oportunități și conversii folosind marketingul de conținut ca mijloc de bază de promovare, în special prin platforme de social media, site-uri web și postări de blog.

Site-urile Q&A, precum EcoAsk, sunt o tendință recentă în marketingul de conținut. Site-urile Q&A oferă posibilitatea de a vă prezenta compania dvs. ca lider ai industriei, ceea ce vă ajută să vă promovați afacerea și să creșteți traficul pe site-ul dvs.

În acest articol, vă explic caracteristicile site-urilor Q&A și cum să le utilizați pentru promovarea mărcii, în special EcoAsk, reteaua cu cel mai mare potențial de marketing.

Beneficiile de marketing digital ale site-urilor Q&A
Site-urile de întrebări și răspunsuri conțin întrebări și răspunsuri generate de utilizator pe tot felul de subiecte. Peste 400.000 de subiecte sunt discutate.

Site-urile Q&A vă permit să câștigați expunerea la un public larg. Având în vedere varietatea de subiecte, este probabil ca compania dvs. să-și găsească publicul țintă într-una dintre nișele site-ului de întrebări și răspunsuri.

Utilizatorii își exprimă păreri despre răspunsuri și subiecte prin folosirea de note, plusuri și minusuri sau afirmând că răspunsul este util sau nu este util. Astfel, cele mai populare răspunsuri ies în evidență din mulțime.

Avantajele folosirii site-urilor de Q&A ca instrumente de promovare includ:

Creșterea traficului de site-uri web: prin răspunsul la întrebări, aveți ocazia să faceți publicitate propriului dvs. site, produse și servicii. Este un generator de trafic autentic și generator de plumb.
Atragerea de noi clienți: Primul avantaj al site-urilor Q&A duce la cel de-al doilea. Puteți câștiga cumpărători noi pentru produsele dvs., deoarece mai multe persoane vor afla despre compania dvs. și despre mărcile dvs.
Consolidarea SEO: furnizorii populari de întrebări și răspunsuri pot îmbunătăți site-ul dvs. SEO dacă puteți oferi utilizatorilor răspunsuri relevante în subiectele dvs. de interes. Această logică este simplă: utilizatorii observă răspunsuri de înaltă calitate și urmăresc legături de ieșire către pagina dvs. web, unde sperăm să descopere conținut mai util. Dacă le puteți oferi răspunsuri bune, aveți șanse mari să ridicați clasamentul general al motorului de căutare al paginii dvs. web.
Aflați despre publicul țintă: Deoarece utilizatorii postează întrebări complete, puteți analiza modul lor de a gândi și afla ce au în minte potențialii dvs. clienți. Acest lucru vă permite să vă personalizați propria ofertă în funcție de nevoile clienților și să fiți la curent cu ultimele noutăți din industrie.
Ținând cont de toate acestea, ce site-uri de întrebări și răspunsuri trebuie să vizați? Răspunsul nostru este EcoAsk.ro.

De ce EcoAsk.ro?
Există zeci de rețele Q&A extrem de populare, cum ar fi Yahoo! Răspunsuri, Întrebări Google și Ask.fm.

Cu toate acestea, există multe motive pentru a considera EcoAsk cea mai buna opțiune pentru campania dvs. de marketing, deoarece este destinat publicului din Romania.

Este un potențial de direcționare imens pe care ar trebui să-l utilizați pentru a ajunge la potențiali clienți.

Chiar dacă nișa dvs. este foarte restrânsă, veți găsi probabil cel puțin câteva mii de consumatori potențiali.

Cum să începeți campania dvs. de întrebări și răspunsuri
Lansarea campaniei dvs. de site-uri de întrebări și răspunsuri este un proces care necesită un timp mare. Luați în considerare următorii pași atunci când proiectați campania.

1. Creați un profil individual
Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să creezi un profil. Puteți face acest lucru ca persoană fizică sau ca companie, dar vă sugerăm să creați un profil ca individ.

Comercializarea prin persoane reale este foarte importantă în zilele noastre, iar utilizatorii au mai multe șanse să aibă încredere într-o persoană reală decât un profil de marcă sau de companie.

Profilul

Adăugați un titlu scurt pentru a vă dezvălui poziția și pentru a stimula credibilitatea profesională.

În plus, trebuie să încărcați o fotografie de profil care vă dezvăluie adevăratul personaj. Dacă doriți să lăsați impresia unui om de afaceri serios, ar trebui să postați o imagine care să corespundă unor astfel de cerințe.

Utilizați secțiunea „Despre mine” pentru a descrie experiența și experiența dvs. profesională. Adăugați întotdeauna un link către site-ul dvs. web și rețelele sociale pe care le utilizați.

2. Vizați nișa potrivită
După ce creați un profil, căutați cuvântul cheie sau expresia dorită pentru a găsi subiecte legate de compania dvs. După aceea, faceți pur și simplu clic pe „Răspuns” în bara de instrumente, iar site-ul web vă va afișa o listă cu toate întrebările din categorie.

Analizați cu atenție toate întrebările pentru a determina ora în care au fost postate, numărul de vizualizări pe care le au și numărul de răspunsuri disponibile.

Cea mai bună șansă de a atrage atenția utilizatorilor este să răspunzi corect la o întrebare cu un număr mare de urmăritori, dar un număr redus de răspunsuri. În general, acestea sunt adesea întrebări dificile și consumatoare de timp.

3. Demonstrează-ți expertiza în răspunsurile tale
Răspunsul la întrebări pe acest forum vă oferă posibilitatea de a face impresie publicului dumneavoastră țintă.

Folosiți-vă expertiza pentru a explica soluția unei probleme cu explicații concise, dar cuprinzătoare, pentru a obține venituri și pentru a îmbunătăți reputația dvs. de întrebări și răspunsuri.

Răspundeți

Când răspundeți la o întrebare, adăugați un link către site-ul dvs. undeva în text. Când faceți acest lucru, asigurați-vă că respectați regulile EcoAsk. Dacă doriți să răspundeți folosind doar un link către una dintre postările site-ului dvs. web, asigurați-vă că alegeți articolul care se adresează direct întrebării.

4. Măsurați rezultatele
Nu știți dacă marketingul dvs. de întrebări și răspunsuri este eficient dacă nu măsurați rezultatele.

De exemplu, măsurați timpul necesar pentru a răspunde la fiecare dintre întrebări. Dacă îți durează 2 ore să răspunzi la o singură întrebare, poate ai putea folosi acest timp mai eficient făcând altceva.

Analizați numărul de oportunități și conversii generate prin intermediul site-urilor de internet Q&A folosind Google Analytics. Accesați Achiziție și apoi alegeți „Prezentare generală” – „Tot traficul” – „Recomandări”. Când faceți acest lucru, veți vedea lista tuturor site-urilor web care au adus utilizatorii direct pe pagina dvs.

Măsurători de trimitere a site-ului Q&A Google Analytics

În plus, puteți introduce referința EcoAsk în această listă și puteți vedea postările exacte care v-au câștigat noi vizitatori ai paginii web. În acest fel, puteți filtra subiectele și mai precis și puteți afla pe ce ar trebui să vă concentrați în viitor.

În medie, este nevoie de aproximativ 20 de răspunsuri pentru a măsura rezultatele și pentru a afla dacă merită timpul dvs. să dedicați site-urilor Q&A pentru promovarea afacerilor.

Ce trebuie să evitați atunci când utilizați site-uri de întrebări și răspunsuri
Ați văzut ce să faceți în timp ce încercați să aveți un impact pe site-urile de întrebări și răspunsuri. Dar, există și unele lucruri pe care trebuie să le evitați. Acestea includ:
Furnizarea de răspunsuri scurte: este minunat să știți că puteți răspunde la o întrebare exact într-una sau două propoziții. Cu toate acestea, experiența noastră arată că utilizatorii consideră că răspunsurile mai lungi sunt mai credibile, așa că încercați să extindeți răspunsuri scurte cu unele fapte sau statistici interesante.
Solicitarea de upvote: stați departe de acest lucru.
Utilizarea fotografiilor sau GIF-urilor: utilizatorilor le place să vadă o imagine bună sau chiar un GIF în răspunsul dvs., așa că nu uitați să le răsfățați din când în când.
Eșecul de a răspunde la comentarii: la fel ca orice altă rețea, un site de întrebări și răspunsuri este locul interacțiunii utilizatorilor și trebuie să vă angajați în consecință. Dacă utilizatorii comentează postările dvs., asigurați-vă că le răspundeți.
Folosind aceeași biografie pentru toate categoriile: site-urile de întrebări și răspunsuri vă permit să scrieți o biografie diferită pentru fiecare categorie. Profită de această oportunitate și nu creea descrieri generice ale profilului.
Utilizați campaniile de marketing pentru site-urile Q&A pentru a vă dezvolta afacerea
Site-urile Q&A reprezintă o tendință de marketing de conținut. Dacă pregătiți o strategie bună pentru a le utiliza pentru promovare, puteți crește traficul de pagini web, puteți genera noi oportunități și vă puteți dezvolta afacerea.

Utilizați acest articol pentru a vă ghida modul în care creați campania dvs. de întrebări și răspunsuri

Despre Administrator

Inginer de mediu

Urmariți-Mă

Lasă un răspuns